niedziela, 29 maja 2011

Kawa nie jest taka zła




Myślę że dla wielu smakoszy kawy, wiadomość że wpływa ona pozytywnie na naszą wątrobę, będzie wielce radosna. Jak wykazują wieloletnie badania picie 2-3 filiżanek dziennie hamuje procesy towarzyszące nie tylko zwłóknieniu wątroby ale także działa przeciwnowotworowo na ten gruczoł. Sugeruje się że picie kawy ma korzystny wpływ u pacjentów z przewlekłymi chorobami wątroby szczególnie w stadium już zaawansowanym jakim jest marskość.

Szkoda że ja nie mogę pić kawy ze względu na inne problemy zdrowotne, ale wszystkim u których nie ma przeciwwskazań życzę smacznego !!!

2 komentarze:

  1. Ja lubię kawę ale mogę pic tylko rozpuszczalną albo z ekspresu po "plujce"boli mnie żołądek . To dobrze ,ze jest choć jedna rzecz ,która dobrze wpływa na wątrobę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze to wiedziałam. :D Każdy dzień zaczynam i kończę na kawie. Wątrobie to niewiele pomogło bo i tak zwłókniała ale mi pomaga i na dzień dobry i na sen. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń