poniedziałek, 14 marca 2011

Posłuchaj mądrych ludzi

To co mnie motywuje to wyłowione zdania i myśli mądrych ludzi. Lubię je adoptować do mojej sytuacji, zatrzymać się nad nimi i troszkę pokontemplować na ich temat.

Oto kilka z nich

"W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość."
- Buddha

"Wspaniałość przejawia się nie w tym, gdzie jesteśmy, ale w jakim kierunku się poruszamy. Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy."
- Oliver Wendell Holmes

"Długoterminowe cele powodują, że nie frustrujesz się krótkoterminowymi porażkami."
- James Cash Penney

"Jeśli stracisz pieniądze, nie stracisz nic. Jeśli stracisz zdrowie, stracisz połowę. Jeśli stracisz wiarę, stracisz wszystko."

"Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł."
- Robert Kiyosaki

"Gotowość do zaakceptowania odpowiedzialności za swoje życie jest źródłem, z którego wypływa szacunek dla samego siebie."
- Joan Didion

"Możesz pokonać prawie każdy strach, jesli postanowisz to zrobić. Pamiętaj - strach nie istnieje nigdzie indziej poza Twoim umysłem."
- Dale Carnegie

"Obiecaj mi, że będziesz zawsze to pamiętać: jesteś odważniejszy, niż wierzysz, że jesteś, mocniejszy, niż się wydaje i mądrzejszy niż myślisz."
- A.A. Milne's - Winnie the Pooh

3 komentarze:

  1. Czytałem parę książek Roberta Kiyosaki, ma on ciekawe podejście do biznesu.

    Jeden z moich ulubionych bo taki życiowy, szczególnie w Polsce:
    "Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz. — Mahatma Gandhi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie czytałam Kiyosaki, bo jestem jakoś oddalona od tej tematyki, ale ta jego myśl bardzo mi się podoba :)

    Dzięki za świetne motto Gandhiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.Bardzo potrzebowałam dzisiaj takiego 'cytatowego' motywatora.Morfologia b.spadła,jak jutro się nie dźwignie to chcą ścinać dawkę z interferonu i rybaviryny a przy mojej wiremii to b.kiepsko bowiem to dopiero 8tydzieńa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń